Hakuna Matata

2006-02-26
11:40:57

Våren är här...! /S
Nu känner jag det... ÄNTLIGEN! Det här har jag väntat på i flera månader... och nu efter flera dagar med sol och flera +grader ute så vet jag.... Nu äntligen börjar vi lämna vintern och gå mot vår och sommaren! Hur vet jag nu detta... jo det är nämligen så att våren är den årstid jag vaknar upp ur en lång deprimerande vinterdvala och helt plötsligt blir jag pigg och vill hitta på en massa saker igen, och den känslan kände jag av imorse!

Sedan kanske jag känner mig lite extra uppåt och glad då Linda kommer hit på torsdag, vilket innebär att den här veckan inte kommer bli så lång och det kommer bli en rolig helg. Förutom det så är Tobias i Karlstad hela den här veckan vilket innebär att jag kommer få prata med honom varje kväll!!!!! 
Sedan nästa vecka ska jag till karlstad... ÄNTLIGEN! Känns som om det var en evighet sedan jag var hemma senast!

GÅ UT OCH NJUT AV VÅREN!!!!!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: