Hakuna Matata

2006-02-25
16:06:02

Pikkanen = Liten ///L
Idag är det lördag, efterlängtade lördag!! :D
J (min sambo) sliter just nu i köket på Plaza, alla "kändisar" ifrån Melodifestivalen är där...
inte lätt när en viss Kikki vill ha en tre rätters middag klockan tolv på natten när köket redan har stängt och de är i full gång och städar! Och hon klagar över att hon viktmobbas... haha :D

Ja, här är det lungt och skönt förutom Stina då som hittat Ikea-kassen på golvet och leker spring-och-släng-dig-för-att-se-hur-långt-du-glider-leken.

Till veckan ska vi spela upp en pjäs/gestaltning över mytologin Medea (handlar om en kvinna som mördar sin mans älskarinna och sina barn för att få mannen att lida typ). Jag ska då vara den som berättar imellanåt. Jag ska då spela finnen Pikkanen (som är min finska släkts efternamn men de bytte till Bohlin eftersom Pikkanen betyder liten på finska, vilket ledde till en del mobbning). Jag ska alltså spela en finsk alkolist, något som mina klasskamrater tycker är väldigt roligt. Ja, vi får se hur det går!

På torsdag ska jag åka till Linköping till min bästaste vän Sandra!!! :D
Jag ska givetvis göra stan osäker (hur nu det ska gå till, Sandra har väl redan satt sina spår) HAHA!

Puss och kram på er alla
Linda Pumba

Ps. Se Sandra jag skriver! Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: