Hakuna Matata

2006-12-04
14:48:53

RED HOT CHILI PEPPERS!!!! /S
Okej... nu är det inte långt kvar... för att vara lite mer exakt.... 8 dagar!! Sedan kommer vi stå där och skrika oss hesa till det mest underbara och genialiska bandet RED HOT CHILI PEPPERS! Har precis sett videon "Snow" och det fick mig att längta på riktigt... så nu är det nog bara RHCP som kommer spelas på min stereo den närmsta veckan.

Hade tänkt snåla och skita i att köpa något från konserten... men sorry... det här har jag väntat på  sedan jag köpte deras platta Carlifornication 1999!!!

Chad, Flea, John och Anthony.....  Vi ses den 12/12!!!!!!!!!!!!!!!!


photo by: Heather
photo by:
photo by:
photo by:

Så jäkla bra!!




Kommentarer:
#1: Hannah

vi älskar dem!

2006-12-04 @ 14:53:33
#2: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jätte lätt! Du får två godisar redan när du anmäler dig och det är verkligen helt gratis :D

2006-12-04 @ 15:02:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: