Hakuna Matata

2006-12-11
20:14:50

Kursstart, nedräkning och provsvar! /L
Kursstart, nedräkning och provsvar! /L23 timmar och 30 minuter kvar... till RED HOT CHILI PEPPERS!!! Nu har man börjat räkna timmarna, fatta!
Jag fick svar idag ifrån globen angående kamera, och det är givetvis kameraförbud! Men de kan tillåta poketkameror, man jag är ju inte så haj på de där så jag fattar nada? Vad är en poketkamera?

Imorgon bär det av till Stockholm, innan det ska jag träffa min personliga tränare för första gången... ja, det är dags att ta tag i fläsket men jag kör igång på allvar först efter jul. Jag vet hur det blir annars!

Idag fick jag svaret på min salstenta. Jag fick Godkänt, vilket jag var överlycklig av eftersom jag var helt inställd på att jag skulle få göra omprov. Jag hade ju trots allt skrivit fel årtal! Men nu när jag insett att jag var bara 3 poäng ifrån VG blir jag besviken. Fast jag borde egentligen inte men ändå... jaja...
Jag kan iaf med gott samvete dra på konsert imorgon!

Idag började religionskursen. Verkade rätt okej, läraren artikulerade väldigt mycket vilket jag kände blev rätt jobbigt faktiskt mot slutet. Mycket att läsa var det också, och hon sa till och med att det var svårta texter, mycket  filosofiska... YEAH... NOT! Räcker ändå tycker jag.

Mitt schema har ändrats också, så jag är ledig den 22 december =) Plus att de flyttat fram några lektioner så jag är ledig hela vecka 1! Ja, det är mindre än dig Sandra men jag lever fortfarande på att jag hade längre lov förra året och i sommar =P Nu har jag lite längre än vad jag trodde ifrån början... haha!

Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: