Hakuna Matata

2006-12-03
15:47:00

Helgen är över...IGEN! /S
Förra helgen fick jag ingenting gjort på grund av partajet. Så denna helg hade jag tänkt göra klart en kursuppgift och ha den ur vägen... hm.... gick inget vidare. Nu är det söndag eftermiddag och den kursuppgift jag ska göra är uppdelad i två delar som sammanlagt ska bli 10 sidor....jag har under denna helge skrivit knappt 3... :( 
Jag vet... jag är en latmask! Idag har jag varit barnvakt igen. Det var väl förmodligen sista gången innan jullovet, tror inte jag kommer hinna vara barnvakt nästa helg. Skönt att få in lite pengar... försöker spara och få in så mycket pengar som möjligt så att mamma och pappa inte ska behöva låna mig så mycket till mina hyror. Än så länge ser det väl lite halvbra ut. Hyrorna kommer bli på ca 4600 sammanlagt och själv har jag just nu ca 3000kr på kontot och ca 1000kr kontant. Ska i alla fall försöka att klara mig på de 1000kr jag har kontant så jag kan lägga allt det andra på mina hyror.

Igår köpte jag mandelbiskvier, vaniljglass och nyponsoppa så snart har jag tänkt lägga mig i ett härligt bad... får ju passa på när tjejerna är borta! Sedan ikväll tänkte jag ta min nyponsoppa och sätta mig framför One Tree Hill....mmm!

Snart sitter Tobias på planet till Karlskrona... men nu är det sista gången... nästa fredag när han kommer så är det för att stanna :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: