Hakuna Matata

2006-08-30
00:00:32

Hihihi!!!!!!!!! /L
Denna vecka går som smort.... jag fick idag reda på att min utbildning ger mig behörighet för både förskola och grundskolans tidigare år!!!! Jag får hela paketet!
Vilken tur jag har som fick byta inriktning. Inte nog med min breda utbildning, jag får toppenbra klassresor också!
Men tyvärr då Sandra, så innebär det att jag inte behöver komma till Linköping för att få den behörigheten. Kanske tur? Vi hade blivit alldeles för feta tror jag.

Denna vecka har varit suoerbraig. Hoppas det håller i sig bara.

Puss och Kram
Linda

Kommentarer:
#1: Zaiakuhoshi

Life sure can be wonderful [=

2006-08-30 @ 00:14:13
#2: Manny

Fy va orättvist!! Jag skulle bytt till Karlstad. Jag får alltså läsa ett halvår längre än dig men i slutändan får vi ÄNDÅ söka samma jobb!!
Du är anledningen till att i detta ögonblick gick djupare ner i min depression!!! :P

2006-08-30 @ 09:43:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: