Hakuna Matata

2006-08-21
18:16:46

Glad igen!! //S
Red Hot Chili Peppers, tisdag 12 december 2006, kl 19.30
Det är ju nästan läskigt! För bara någon timme sen skrev jag för att beklaga mig över mitt liv och att jag var deppig och ledsen. Precis efter att jag skrivit det går jag och lägger mig i sängen och ser på TV, och vad kommer inte om inte en reklam för att Red Hot Chilipeppers spelar i Globen den 11 och 12 december!!

Jag och Linda har sagt i flera år att den dagen de kommer till en stad nära oss så ska vi gå, spelar ingen roll om vi var panka, vi skulle pansätta saker för vi skulle gå!

Nu har det inträffat! Biljetterna släpptes imorse klockan 09.00 och strax innan klockan 18.00 har vi nu köpt två biljetter till deras konsert, så nu mina vänner, mår jag toppen!!

På sektion B25 kommer alltså jag och Linda stå och vråla till vårt favvoband!!!




Kommentar:
#1: Sofia

B25-ser ju bra ut! Skrik åt mig me!

2006-08-22 @ 20:21:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: