Hakuna Matata

2006-08-21
12:02:04

Första mötet! //S

Nu på morgonen var det samling för alla som skulle läsa inriktningen Grundläggande Färdigheter, där satt vi alla samlade, ca 40 tjejer och 2 killar.
I min "klass" går det bara en kille enligt klasslistan, men han var inte närvarande idag så det kanske blir jag och ett tjugotal tjejer....HJÄLP!
Nog för att jag är medveten om att lärarprogrammet år 1-7 domineras av kvinnor, men kom igen.... BARA tjejer ju!!
Det verkar bli lite mjukstart i alla fall för den här veckan var det bara torsdag som det var något och då var det bara någon social aktivitet för att lära känna varandra, något jag tycker är ganska värdelöst, är bättre att bara ta en fika då brukar det gå fortast att lära känna folk, känns så konstlat annars.

Nu ska jag ta lite lunch innan jag ska tilbaks till skolan för ett seminare där jag ska presentera en av mina nya klasskamrater...fånigt!

Linda, jag är besviken på dig, du 'är ledig men har inte skrivit något i bloggen!! Shame on you!


Pusselipuss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: