Hakuna Matata

2006-04-18
13:55:12

Sol, vind och vatten! //S
Idag har vi haft alla tre här i Linköping. Det började med lite moln, fortsatte med lite regn och till slut lyckades solen tränga igenom molnen. Tack och lov har jag inte Frodo idag för just nu haglar, regnar och blåser det grymt mycket ute, och allt man vill är att krypa ner under täcket och värma sig framför TV:n. Istället för TV:n så ska jag skriva läslogg på torsdagens seminarie som jag missade och ge min lärare =(

Inatt hade jag jättesvårt att somna, men till slut vid halv 1 lyckades jag i alla fall. Klockan 1 så väcktes jag av att min mobiltelefon ringde, det var någon som hette Henrik som bodde i Slottsbron, det lät som om det var fest eller något i bakgrunden. När den människan äntligen lade på så hade jag självklart svårt att somna om då jag försökte klura ut om det var någon jag kände, kom givetvis inte fram till något svar och somnade äntligen om en halvtimme senare... var trögt att gå upp imorse när klockan ringde!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: