Hakuna Matata

2006-04-01
15:21:15

Roadtrip, Basset och äckligt
Basset HoundHejhej!
Längesen sist!
I torsdags begav sig jag och Sandra ut på en roadtrip! Ja, vi var riktigt exalterade! Den långa färden gick mot Arvika... ja, vi visste inte rikigt hur vi skulle hitta dit men jag kan tala om att det var stolta miner som klev ur bilen väl i Arvika! Vi bestämde oss för att gå på en aktion... vi klev in i den lilla byggnaden (vet inte vad det skulle föreställa för lokal)... jag har nog aldrig känt mig som en stadsmänniska mer än vad jag gjorde då. Och vi var nog de enda under 40. Efter många om och men beslutade vi oss också för att sätta oss ner på några platser som var där, tyvärr kom det några som verkade lätt irreterade på att vi tagit deras RESERERADE platser. Ja, det gick faktiskt att reservera... =D
Prylarna de sålde ut... ja, det var bara skit bokstavligen. Det ofattbara var att det var samma människor som köpte hela tiden. Gamla j*vla prydnadsaker ifrån gud vet vad. Jag och Sandra satt och skrattade. Det var väldigt underhållande att höra en aktion på värmländska och där alla kände varandra. Det var inte nummer de använda utan namn, ja, ett minne för livet med andra ord! Jag och Sandra har fått oss en ny hobby...

Igår kväll mös Stina, jag och Jason i soffan framför det otroligt vidriga filmer Land of the dead. Fortsättningen på Down of the dead. Jag gillade första filmen och det var ingen större skillnad på tvåan heller. Det jag hade väldigt svårt för var att de skulle äta människor hela tiden, det var inte att de gjorde det som störde mig utan hur. Det var så j*kla äckligt, när de drog ut inälvor o skit. Jag brukar inte vara känslig mot sånt men jag fick verkligen kvälvningar. Ät inte när du ser den filmen!

Imorse ringde mamma och talade om att hennes nya hund kommer på besök. Han skulle ju möta sin nya polare Cero! Mötet gick bra, men jag blev en aning äcklad av allt slickeri hundarna imellan... Han var väldigt söt med sina öron som släpade lite i backen! Imorgon kommer han igen, då tänkte jag ta bilder på honom. Han heter Zeke och är 3 år. En Basset Hound om jag förstått det rätt =)

 

Ha de bra!
Puss och kram
/Linda the champ


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: