Hakuna Matata

2006-04-06
17:21:09

Hjälp....!! //S
Har precis varit och lämnat Frodo, och fått veta att jag kanske inte ska fortsätta vara dagmatte i höst, då de kanske ska flytta någon annanstans p.g.a. privata skäl. Detta innebär att jag går miste om cirka 500-1000kr/ månaden!!! Jag som tycker att det var jobbigt redan nu... men men, kanske hittar en annan vovve att vara dagmattem åt, vem vet.... Men just nu känns det i alla fall jäkligt jobbigt... e ju tur att de ska höja bidraget i alla fall. Först sa de att de skulle höja det med 300kr men det visade sig sen att 200kr är en höjning av lånet, så egentligen höjs bara bidraget med 100kr/mån... men men.... det är ju ett steg i rätt riktning i alla fall!

Kommentar:
#1: Anonym

stackars min lilla gumma...
kram x mamman

2006-04-07 @ 00:28:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: