Hakuna Matata

2006-04-11
20:29:20

FBK, Födelsedag och Hundklippning
Äntligen tisdag!
Tisdagar är härliga, ja, visst det är mitt i veckan men en bättre tvkväll får man ju leta efter! Kanal 5 gäller ifrån klockan åtta, men tyvärr idag så är det ishockey så det blir spela in. Man måste ju följa finalen någolunda iaf trots massproduktionen av finalmatcher!
Igår försökte jag och mamma klippa Cero, han var förvånansvärt lugn! Jag tyckte han var jätteduktig. Tyvärr ser han för j*vlig ut. Han ser hemsk ut. Något fular får man ju leta efter. --->

Imorgon fyller den bästaste bästisen år! "Gammal" blir hon! =P
Tur att hon kommer hit också, så man får se henne! Till och med Stina har köpt en present! Hoppas den kräsnaste människan blir nöjd! Annars.... >=]
Imorgon ska även min far och syskon komma ifrån Norge, vet inte om jag kommer hinna se dem imorn. Vi får ella se!
Töligt bara att jag har lång skoldag givetvis, så jag slutar så sent =/ Men jag är ledig resten av veckan som tur är!
Nu måste jag kolla på matchen! Spännande nu när det f*rbannade Frölunda har gjort ett mål! Fy >=(

Puss och Kram
/Linda-FBK-Rular
 


Kommentar:
#1: Sandra

Nu ser Cero verkligen ut som en helt annan hund! Ses imorgon, puss!

2006-04-11 @ 21:57:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: