Hakuna Matata

2006-04-08
11:04:26

Dagen som gick /L
Sökandet /LGod förmiddag!
Gårdagen var lugn. Mamma, jag och Jocke åkte till bibblan för att hitta mina kursböcker, det fanns nästan inga där. Inte de som jag måste ha tills på tisdag iaf... känner mig för pank för att köpa också.

Plockade även påskris! Så nu är det verkligen påsk här hemma, synd bara att Stina upptäckte riset när vi hade glömt att stänga dörren! Så det var lite väl mycket ris överallt.

Sandra ringde igår kväll också, vi hade en del att ta igen, men efter typ två timmar så var vi väl någolunda klara =) Hon kommer ju trots allt på torsdag! Så nått måste vi ju ha kvar tills då =P

Gick to my dear mother igår kväll vid tio, det blev sent eftersom hon ville spela 500 hela tiden =D Jag ägde! Så det var väl inte så kul som hon kom ihåg =P

Lånade med filmen "Elizabeth" som jag tänkte se senare, har ju inte sett den så man får väl passa på!

Nu ska jag göra mig iordning!

Ha´de bra
Höres
/Linda the flower

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: